Nov 28, 2012

გოჩა ძასოხოვი: მე მქონდა არჩევანი შემენარჩუნებინა ბიზნესი, მაგრამ დამეკარგა ღირსება, ან მიმეღო ღირსეული გადაწყვეტილება და დამეკარგა არა მარტო ბიზნესი...


 
 

. გოჩა ძასოხოვი: “მე მქონდა არჩევანი შემენარჩუნებინა ბიზნესი, მაგრამ დამეკარგა ღირსება, ან მიმეღო ღირსეული გადაწყვეტილება და დამეკარგა არა მარტო ბიზნესი”


მიმართვის ტექსტი სრულად დაიბეჭდა გაზეთებში


გაზეთ "ასავალ-დასავალი" გოჩა ძასოხოვი: მე მქონდა არჩევანი შემენარჩუნებინა ბიზნესი, მაგრამ დამეკარგა ღირსება, ან მიმეღო ღირსეული გადაწყვეტილება და დამეკარგა არა მარტო ბიზნესი 

გაზეთ "საქართველოს რესპუბლიკა" გოჩა ძასოხოვი: მე მქონდა არჩევანი 

გაზეთი "ახალი თაობა" გოჩა ძასოხოვი: მე მქონდა არჩევანი 

საერთო გაზეთი გოჩა ძასოხოვი: მე მქონდა არჩევანი

გაზეთი "საქართველო და მსოფლიო"  

 
მიმართვა გააშუქეს საინფორმაციო სააგენტოებმა



(GHN)გოჩა ძასოხოვი: მე მქონდა არჩევანი შემენარჩუნებინა ბიზნესი, მაგრამ დამეკარგა ღირსება

(For.ge)გოჩა ძასოხოვი: „მქონდა არჩევანი შემენარჩუნებინა ბიზნესი, მაგრამ დამეკარგა ღირსება...

(medianewe.ge)მე მქონდა არჩევანი შემენარჩუნებინა ბიზნესი, მაგრამ დამეკარგა ღირსება _ გოჩა ძასოხოვი

(For.ge)გოჩა ძასოხოვი: „მქონდა არჩევანი შემენარჩუნებინა ბიზნესი, მაგრამ დამეკარგა ღირსება...

((saqinform.ge)გოჩა ძასოხოვი: „გმირი მიწოდა – მორჩილებას ელოდა. ვერ მიიღო – გამწირა...“

((newspress.ge)გოჩა ძასოხოვი სპეციალურ მიმართვას ავრცელებს

(pirweli.com.ge)გოჩა ძასოხოვი იმედოვნებს, რომ მისთვის წართმეული ბიზნესის საკითხს პროკურატურა სამართლიანად გამოიძიებს

(gurianews.ge)გოჩა ძასოხოვი: "კეზერაშვილის კაბინეტში გამომიცხადეს - "გადააფორმე შენი ბიზნესი ჯოზეფ ქეი-ზე!"

(opinion.ge)გოჩა ძასოხოვი: „მე მქონდა არჩევანი, შემენარჩუნებინა ბიზნესი, მაგრამ დამეკარგა ღირსება“

TRX7-NEWS (20.11.2012) — გოჩა ძასოხოვი: მე მქონდა არჩევანი შემენარჩუნებინა ბიზნესი, მაგრამ დამეკარგა ღირსება, ან მიმეღო ღირსეული გადაწყვეტილება და დამეკარგა არა მარტო ბიზნესი

 
"ქართულ-ოსური მისიის" მიმართვა

 

ვითხოვთ სიმართლის დადგენას

მიმართვა საქართველოს კათოლიკოს-პატრიარქს ქართველთა და ოსთა ტრადიციული მეგობრობა ჩვენი ურთიერთობის დიდი მონაპოვარია

ქართულ-ოსური მისიის მიმართვა ეკა ბესელიას მოვითხოვთ, მიენიჭოს პოლიტიკური დევნილის სტატუსი

მიმართვა საქართველოს მთავარ პროკურორს

საინფორმაციო სააგენტოების გამოხმაურება


(GHN)ქართულ-ოსური მისიის" დამფუძნებლები გოჩა ძასოხოვის საქმის გამოძიებას ითხოვენ

((newspress.ge)„ქართულ-ოსური მისია“ გოჩა ძასოხოვისთვის პოლიტიკური დევნილის სტატუსის მინიჭებას ითხოვს

TRX7-NEWS „ქართულ-ოსური მისია“ – ვითხოვთ სიმართლის დადგენას

(iverioni.com.ge)„ქართულ-ოსური მისიის“ დამფუძნებლები სიმართლის დადგენას ითხოვენ



No comments:

Post a Comment

შეხვედრა ვლადიკავკაზის ქართულ სკოლაში (2010წლის მაისი)






2010 წლის მეგობრობის შეხვედრები